New Moon!

Har inte skrivit på evigheter på grund av lathet, men tänkte ta upp det igen och se hur det fungerar.
Som ni alla vet så har Twilight 2 (New moon) snart premiär. Rättare sagt så är det premiär den 20 november här i sverige. Har kommit upp några klipp och två trailer som jag lägger upp, hoppas ni inte har missat de.
Här kommer de klipp som man måste se innan filmen för att förstå lite om den, om man nu inte har läst böckerna.
Vilket jag hoppas att alla har!!

Här är den första trailern



Här är första klippet (jag vet att det är dålig men rolig att se, Comic con)


 

Klipp 2 (dålig kvalité också, från Comic con)


 
Här är den nya trailern med Jacobs vy




Det kommer säkert att komma fler synvinklar så lägger upp de då. Men hitills så nöjer jag mig med detta.
Hoppas ni kommer se premiären och gillar böckerna. Ha de bra så länge.
//xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0