Historiska bilder

image10

Här ser vi bilder på några kända tjejer då de va små, urgulligt eller vad säger ni? Den som förändrats mest är ju Angelina jolie, man kan inte tro att de är hon. Och den absolut gulligaste, min favorit, är Drew Barrimore som var med i E.T då hon var runt 6år eller så. Den som liknar sig själv mest är nog Cher, hon har till och med samma frisyr som hon hade då.

Så klart måste jag ha med några killar också :

image11

Titta på Jean (Claude) Van Damme urgullig. Men vart chockad när jag såg Marilyn Manson, han är inte alls lik sig själv, han ser helt annorlunda ur ju. Men min absoluta favorit här är nog Leonardo DiCaprio, så himmla söt och gullig finns inte.

Hoppas ni fick er en rejäl dos av skratt som jag fick när jag hitta dessa bilder.
Kommentera gärna vad ni tycker om bilderna.

// hörs inom kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0