En av de bästa skådisarna

image25

Måste ju skriva om en av mina absolut favoritskådisar, vilket vid detta tillfälle är Jim Carrey (James Eugene Carrey). Han är född 17 januari 1962 i Canada (46år). Han har gjort många kända komedi filmer som jag tror att alla känner till, så som "The Mask", "Ace Ventura", "Dum & dummare", "Mina jag & Irene", "Bruce den allsmäktige" och senaste animerade "Horton" (Hortons röst).  Men han har också gjort allvarliga/normala filmer så som "Nummer 23" och "Eternal sunshine of the spotless mind".
Det finns många som inte gillar Jim, de tycker att han är FÖR mycket (alltså för rolig, så att de är till överdrift), men jag tycker att de är så han ska vara. Många vet inte att han är vegetarian, vilket jag aldrig skulle tro. Han har vunnit några priser också som jag ska ta upp så småning om, vid ett annat tillfälle.
Och så några mer bilder.

   

// hörs snart X


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR JIM CARREY !! roligaste skådespelaren !

2008-04-06 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0